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The undermining of beliefs in the autonomy and rationality of consumers

John O'Shaughnessy and Nicholas Jackson O'Shaughnessy ; : hbk. -- Routledge, 2008. -- (Routledge interpretive marketing research series ; 6). <BB00533651>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : hbk 青山本館 青5F西B集密洋図一般 658.83||O5-3 000719438 0件
No. 0001
巻号 : hbk
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 658.83||O5-3
資料ID 000719438
状態
コメント
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書誌詳細

標題および責任表示 The undermining of beliefs in the autonomy and rationality of consumers / John O'Shaughnessy and Nicholas Jackson O'Shaughnessy
出版・頒布事項 Abingdon, Oxon ; New York : Routledge , 2008
形態事項 xiii, 139 p. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780415773232
XISBN 0415773237
書誌構造リンク Routledge interpretive marketing research series <BB00522487> 6//a
注記 Includes bibliographical references (p. [122]-132) and index
NCID BA85032701
本文言語コード 英語
著者標目リンク *O'Shaughnessy, John <AU40059600>
著者標目リンク O'Shaughnessy, Nicholas J., 1954- <AU50010191>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC22:658.8/342
件名標目等 Consumers' preferences
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Consumers -- Research
件名標目等 Marketing -- Psychological aspects