青山学院大学図書館

Measuring and managing brands

Routledge, 2009. -- (Critical perspectives on business and management . Brands and brand management / edited by Richard Elliott ; v. 2). <BB00547534>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青会計プロ研 青会計プロ研 658.82||B5-2 000817173 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青会計プロ研
配置場所 青会計プロ研
請求記号 658.82||B5-2
資料ID 000817173
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Measuring and managing brands
出版・頒布事項 London : Routledge , 2009
形態事項 xi, 417 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780415433266
XISBN 0415433266
書誌構造リンク Critical perspectives on business and management <BB00642529> . Brands and brand management / edited by Richard Elliott ; v. 2//ab
注記 ISBN for subseries (4 v. set): 9780415433242 (ISBN 13), 041543324X (ISBN 10)
注記 Includes bibliographical references
NCID BA8830466X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Elliott, Richard H. <>