青山学院大学図書館

Integrating differentiated instruction & understanding by design : connecting content and kids

Carol Ann Tomlinson and Jay McTighe ; : pbk. -- Association for Supervision and Curriculum Development, 2006. <BB01099146>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : pbk 青山本館 青5F西B集密洋図一般 371.1||T3-1 000919908 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 371.1||T3-1
資料ID 000919908
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Integrating differentiated instruction & understanding by design : connecting content and kids / Carol Ann Tomlinson and Jay McTighe
出版・頒布事項 Alexandria, Va. : Association for Supervision and Curriculum Development , c2006
形態事項 vii, 199 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9781416602842
その他の標題 異なりアクセスタイトル:Integrating differentiated instruction and understanding by design
内容著作注記 UbD and DI : an essential partnership
内容著作注記 What really matters in teaching? (The students)
内容著作注記 What really matters in learning? (Content)
内容著作注記 What really matters in planning for student success?
内容著作注記 Considering evidence of learning in diverse classrooms
内容著作注記 Responsive teaching with UbD in academically diverse classrooms
内容著作注記 Teaching for understanding in academically diverse classrooms
内容著作注記 Grading and reporting achievement
内容著作注記 Bringing it all together : curriculum and instruction through the lens of UbD and DI
内容著作注記 Moving forward to integrate UbD and DI
注記 Includes bibliographical references (p. 187-191) and index
NCID BA8954483X
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Tomlinson, Carol A. <AU60003484>
著者標目リンク McTighe, Jay <AU60003485>
分類標目 LCC:LB1027.3
分類標目 DC22:371.102
件名標目等 Teaching
件名標目等 Learning
件名標目等 Curriculum planning
件名標目等 Individualized instruction
件名標目等 Mixed ability grouping in education
件名標目等 Education -- Research