青山学院大学図書館

The development of critical perspectives in marketing

edited by Mark Tadajewski and Pauline Maclaran. -- Sage, 2009. -- (SAGE library of marketing . Critical marketing studies ; v. 1). <BB00085817>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青5F西B集密洋図一般 658.8||C60-1 000906289 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 658.8||C60-1
資料ID 000906289
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The development of critical perspectives in marketing / edited by Mark Tadajewski and Pauline Maclaran
出版・頒布事項 Los Angeles : Sage , 2009
形態事項 xlvi, 385 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
XISBN 9781847875709
書誌構造リンク SAGE library of marketing <BB00970286> . Critical marketing studies ; v. 1//ab
注記 Includes bibliographical references
NCID BA89936523
本文言語コード 英語
著者標目リンク Tadajewski, Mark <AU50047983>
著者標目リンク Maclaran, Pauline <AU50047982>
分類標目 DC22:658.8
件名標目等 Marketing
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Marketing research