青山学院大学図書館

Place branding : glocal, virtual and physical identities, constructed, imagined and experienced

Robert Govers and Frank Go. -- Palgrave Macmillan, 2009. <BB01142193>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青総文政研 青総文政研 338.47||G29-1 001021296 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青総文政研
配置場所 青総文政研
請求記号 338.47||G29-1
資料ID 001021296
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Place branding : glocal, virtual and physical identities, constructed, imagined and experienced / Robert Govers and Frank Go
出版・頒布事項 Basingstoke : Palgrave Macmillan , 2009
形態事項 xiv, 324 p. : ill., maps ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780230230736
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA91411668
本文言語コード 英語
著者標目リンク Govers, Robert <AU60020876>
著者標目リンク Go, Frank M. <AU40187676>
分類標目 DC22:338.47910688
件名標目等 Place marketing
件名標目等 Tourism -- Marketing
件名標目等 Place marketing -- United Arab Emirates -- Dubai -- Case studies
件名標目等 Tourism -- United Arab Emirates -- Dubai -- Case studies