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Children's perceptions, explanations and judgments of television advertising : a further exploration

by Scott Ward, Greg Reale, David Levinson. -- Marketing Science Institute, 1972. -- (Working paper)(Preliminary research report). <BB00385152>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-1||72-1 000921125 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-1||72-1
資料ID 000921125
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Children's perceptions, explanations and judgments of television advertising : a further exploration / by Scott Ward, Greg Reale, David Levinson
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1972
形態事項 17, [20] p. ; 28 cm
書誌構造リンク Working paper <BB00798740>//a
書誌構造リンク Preliminary research report <BB01112880>//a
注記 "This research was supported by a grant from the American Association of Advertising Agencies."
注記 "P-60"
注記 Bibliography: p. [19] of 2nd group
NCID BB00479575
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Ward, Scott, 1942- <AU60008261>
著者標目リンク Reale, Greg <>
著者標目リンク Levinson, David <>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU40091826>
著者標目リンク American Association of Advertising Agencies <AU60008308>
分類標目 LCC:HF6146.T42
件名標目等 Television advertising
件名標目等 Television and children