青山学院大学図書館

The media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying

Helen Katz ; : pbk. -- 3rd ed. -- L. Erlbaum Associates, 2007. -- (LEA's communication series). <BB00172535>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : pbk 青山本館 青5F西B集密洋図一般 659||K1-1||3 000916330 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 659||K1-1||3
資料ID 000916330
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying / Helen Katz
版事項 3rd ed
出版・頒布事項 Mahwah, N.J. : L. Erlbaum Associates , 2007
形態事項 xvii, 189 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9780805857184
XISBN 0805857184
書誌構造リンク LEA's communication series <BB01207662>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 181-184) and index
NCID BB00564390
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Katz, Helen E. <AU50047818>
分類標目 LCC:HF5826.5
分類標目 DC22:659
件名標目等 Advertising media planning
件名標目等 Mass media and business
件名標目等 Marketing channels