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Attitude research reaches new heights

Charles W. King and Douglas J. Tigert, editors. -- American Marketing Association, 1971. -- (Marketing research techniques series)(Bibliography series / American Marketing Association ; no. 14). <BB00099677>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.83||A39 000920384 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.83||A39
資料ID 000920384
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Attitude research reaches new heights / Charles W. King and Douglas J. Tigert, editors
出版・頒布事項 [Chicago] : American Marketing Association , [1971?]
形態事項 vii, 339 p. : ill. ; 23 cm
書誌構造リンク Marketing research techniques series <BB01120983>//a
書誌構造リンク Bibliography series / American Marketing Association <BB00633987> no. 14//a
注記 Papers presented at the third annual conference of the Attitude Research Committee of the American Marketing Association held in Mexico City during March 1970
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB01406340
本文言語コード 英語
著者標目リンク *American Marketing Association. Committee on Attitude Research <AU60008451>
著者標目リンク King, Charles W. <>
著者標目リンク Tigert, Douglas J. <>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC:658.83/4
件名標目等 Attitude (Psychology) -- Testing -- Congresses
件名標目等 Consumers -- Congresses
件名標目等 Marketing research -- Congresses