青山学院大学図書館

Radical marketing : from Harvard to Harley, lessons from ten that broke the rules and made it big

Sam Hill and Glenn Rifkin ; : pbk. -- 1st HarperPerennial ed. -- HarperPerennial, 2000. <BB01115247>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : pbk 青経営研 青8号館6FA 658.8||H69-1 000920767 禁帯出 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||H69-1
資料ID 000920767
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Radical marketing : from Harvard to Harley, lessons from ten that broke the rules and made it big / Sam Hill and Glenn Rifkin
版事項 1st HarperPerennial ed
出版・頒布事項 New York : HarperPerennial , 2000, c1999
形態事項 xviii, 277 p. ; 21 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9780887309793
XISBN 0887309798
注記 "A HarperBusiness book"
NCID BB01574436
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Hill, Sam <AU40185503>
著者標目リンク Rifkin, Glenn <AU60009017>
分類標目 LCC:HF5415.13.H547 1999
分類標目 DC:658.8
件名標目等 Marketing -- Management
件名標目等 Marketing research
件名標目等 Marketing -- Planning