青山学院大学図書館

A review of current developments in the use of "attitude and activity" measures in consumer market research

by Thomas P. Hustad, Edgar A. Pessemier. -- Marketing Science Institute, 1971. -- (Working paper)(Preliminary research report). <BB00179238>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-1||71-3 000921099 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-1||71-3
資料ID 000921099
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 A review of current developments in the use of "attitude and activity" measures in consumer market research / by Thomas P. Hustad, Edgar A. Pessemier
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1971
形態事項 iii, 60 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Working paper <BB00798740>//a
書誌構造リンク Preliminary research report <BB01112880>//a
注記 "Revised copy, P-42-D"
注記 Bibliography: p. 53-59
NCID BB01610212
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Hustad, Thomas P. <>
著者標目リンク Pessemier, Edgar A., 1922- <AU40063905>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU40091826>
分類標目 LCC:HF5415.3
件名標目等 Motivation research (Marketing)