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Decision theory analysis : useful tool for marketing management

by Paul Vatter, Rex Brown, Gerald Eskin. -- Marketing Science Institute, 1971. -- (Special report / Marketing Science Institute). <BB00178968>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-3||71-2 000921156 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-3||71-2
資料ID 000921156
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Decision theory analysis : useful tool for marketing management / by Paul Vatter, Rex Brown, Gerald Eskin
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1971
形態事項 20 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Special report / Marketing Science Institute <BB01113024>//a
注記 "This report summarizes the proceedings of a seminar on Decision Theory Analysis held for MSI member companies in May, 1970."
NCID BB01651399
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Vatter, Paul <>
著者標目リンク Brown, Rex V. <AU40189224>
著者標目リンク Eskin, Gerald <>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU40091826>
分類標目 LCC:HF5415.13
件名標目等 Marketing -- Management
件名標目等 Decision making