青山学院大学図書館

Marketing and economic performance : meaning and measurement

by Robert D. Buzzell. -- Marketing Science Institute, 1972. -- (Working paper)(Preliminary research report). <BB00178823>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-1||72-8 000921201 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-1||72-8
資料ID 000921201
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing and economic performance : meaning and measurement / by Robert D. Buzzell
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1972
形態事項 27 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Working paper <BB00798740>//a
書誌構造リンク Preliminary research report <BB01112880>//a
注記 "This paper was presented at the American Marketing Association's Conference on Marketing Practices and Public Policy Issues held in Evanston, Illinois, on June 12, 1972"
NCID BB01667843
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Buzzell, Robert D. (Robert Dow), 1933- <AU40049294>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU40091826>
分類標目 LCC:HF5415
件名標目等 Marketing