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Marketing costs in industrial businesses : a study of variations in manufacturers' marketing expenditures and the relationship between changes in advertising and promotion expenditure and changes in market share

by Robert D. Buzzell and Paul W. Farris. -- Marketing Science Institute, 1976. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 76-120). <BB00263471>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-5||76-12 000921208 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-5||76-12
資料ID 000921208
状態 禁帯出
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予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Marketing costs in industrial businesses : a study of variations in manufacturers' marketing expenditures and the relationship between changes in advertising and promotion expenditure and changes in market share / by Robert D. Buzzell and Paul W. Farris
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1976
形態事項 vi, 85 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB01111962> no. 76-120//a
注記 Includes bibliographical references
NCID BB01670881
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Buzzell, Robert D. (Robert Dow), 1933- <AU40049294>
著者標目リンク Farris, Paul <AU40060355>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU40091826>
件名標目等 Marketing -- United States -- Costs