青山学院大学図書館

Microsimulation evaluation of advertising budget strategies

by Jerome Herniter, Victor Cook and Bernard Norek. -- Marketing Science Institute, 1969. -- (Research program / Marketing Science Institute)(Technical report / Marketing Science Institute). <BB00178816>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-2||69-3 000921216 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-2||69-3
資料ID 000921216
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Microsimulation evaluation of advertising budget strategies / by Jerome Herniter, Victor Cook and Bernard Norek
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , [1969]
形態事項 52 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Research program / Marketing Science Institute <BB01115417>//a
書誌構造リンク Technical report / Marketing Science Institute <BB01118486>//a
注記 "Presented to the International Meeting of The Institute of Management Sciences, New York City, March 27, 1969"
NCID BB01672377
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Herniter, Jerome <AU60009106>
著者標目リンク Cook, Victor <>
著者標目リンク Norek, Bernard <>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU40091826>
分類標目 LCC:HF5823
件名標目等 Advertising
件名標目等 Marketing -- Management