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Product characteristic and price : their effect on brand preference in a consumer durables market

by Adrian B. Ryans. -- Marketing Science Institute, 1972. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 72-120)(Research program / Marketing Science Institute)(Project description / Marketing Science Institute). <BB00100913>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-6||72-4 000921238 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-6||72-4
資料ID 000921238
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Product characteristic and price : their effect on brand preference in a consumer durables market / by Adrian B. Ryans
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1972
形態事項 iii, 28 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB01111962> no. 72-120//a
書誌構造リンク Research program / Marketing Science Institute <BB01115417>//a
書誌構造リンク Project description / Marketing Science Institute <BB01117377>//a
注記 Bibliography: p. 26-27
NCID BB01679092
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Ryans, Adrian B., 1945- <AU60009418>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU40091826>
分類標目 DC:658.8343
件名標目等 Consumers' preferences
件名標目等 Marketing research