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The marketing controller concept : an inquiry into financial/marketing relationships in selected consumer companies

Sam R. Goodman. -- Marketing Science Institute, 1970. -- (Special report / Marketing Science Institute). <BB00175482>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-3||70-1||2 000921282 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-3||70-1||2
資料ID 000921282
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 The marketing controller concept : an inquiry into financial/marketing relationships in selected consumer companies / Sam R. Goodman
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1970
形態事項 44, xi p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Special report / Marketing Science Institute <BB01113024>//a
注記 "Summary of the highlights of a doctoral thesis prepared for the New York University Graduate School of Business Administration"
NCID BB01691382
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Goodman, Sam R., 1930- <AU60009483>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU40091826>
分類標目 LCC:HF5415.13
件名標目等 Marketing -- Management
件名標目等 Business enterprises -- Finance