青山学院大学図書館

Second language task complexity : researching the cognition hypothesis of language learning and performance

edited by Peter Robinson ; : pbk. -- J. Benjamins, 2011. -- (Task-based language teaching : issues, research and practice / editors, Martin Bygate, John M. Norris, Kris Van den Branden ; v. 2). <BB00280493>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : pbk 青山本館 青5F西B集密洋図一般 401.93||S17 001106673 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 401.93||S17
資料ID 001106673
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Second language task complexity : researching the cognition hypothesis of language learning and performance / edited by Peter Robinson
出版・頒布事項 Amsterdam ; Philadelphia : J. Benjamins , c2011
形態事項 xii, 345 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9789027207203
書誌構造リンク Task-based language teaching : issues, research and practice / editors, Martin Bygate, John M. Norris, Kris Van den Branden <BB00518291> v. 2//a
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BB06912773
本文言語コード 英語
著者標目リンク Robinson, Peter <>
分類標目 LCC:P118.2
分類標目 DC22:401/.93
件名標目等 Second language acquisition
件名標目等 Language and languages -- Study and teaching