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Customer relationship management : concept, strategy, and tools

V. Kumar, Werner Reinartz ; : softcover. -- 2nd ed. -- Springer, 2012. -- (Springer texts in business and economics). <BB00369565>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : softcover 青総文政研 青総文政研 658.81||K5-4||2 001604280 0件
No. 0001
巻号 : softcover
所蔵館 青総文政研
配置場所 青総文政研
請求記号 658.81||K5-4||2
資料ID 001604280
状態
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Customer relationship management : concept, strategy, and tools / V. Kumar, Werner Reinartz
版事項 2nd ed
出版・頒布事項 Berlin : Springer , c2012
形態事項 xxxiii, 378 p. : ill. ; 26 cm
巻号情報
ISBN 9783642201097
巻号情報
巻次等 : softcover
ISBN 9783642201301
書誌構造リンク Springer texts in business and economics <BB01223739>//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB1071376X
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Kumar, V., 1957- <AU60069819>
著者標目リンク Reinartz, Werner J. <AU60069821>
分類標目 DC22:658.812
件名標目等 Customer relations -- Management