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Uncommon service : how to win by putting customers at the core of your business

Frances Frei, Anne Morriss ; : hbk. -- Harvard Business Review Press, 2012. <BB00385574>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : hbk 青総文政研 青総文政研 658.81||F9-1 001604085 0件
No. 0001
巻号 : hbk
所蔵館 青総文政研
配置場所 青総文政研
請求記号 658.81||F9-1
資料ID 001604085
状態
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Uncommon service : how to win by putting customers at the core of your business / Frances Frei, Anne Morriss
出版・頒布事項 Boston, Mass. : Harvard Business Review Press , c2012
形態事項 x, 247 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9781422133316
NCID BB11752064
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Frei, Frances <AU60069816>
著者標目リンク Morriss, Anne <AU60069817>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC23:658.8/12
件名標目等 Customer relations
件名標目等 Customer services
件名標目等 Service industries -- Management