青山学院大学図書館

Crossing the chasm : marketing and selling disruptive products to mainstream customers

Geoffrey A. Moore. -- 3rd ed. -- HarperBusiness, 2014. <BB00375741>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青総文政研 青総文政研 658.8||M158-1||3 001603817 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青総文政研
配置場所 青総文政研
請求記号 658.8||M158-1||3
資料ID 001603817
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Crossing the chasm : marketing and selling disruptive products to mainstream customers / Geoffrey A. Moore
版事項 3rd ed
出版・頒布事項 New York : HarperBusiness , 2014
形態事項 273 p. : ill. ; 21 cm
巻号情報
ISBN 9780062292988
その他の標題 表紙タイトル:Crossing the chasm : marketing and selling disruptive products to mainstream customers : with all new examples from 21st-century success stories
注記 Includes index
NCID BB14912655
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Moore, Geoffrey A., 1946- <AU40184917>