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The customer service solution : managing emotions, trust, and control to win your customer's business
Sriram Dasu and Richard B. Chase ; : [hbk.]. -- McGraw-Hill Education, 2013. <BB00375605>
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Sriram Dasu and Richard B. Chase ; : [hbk.]. -- McGraw-Hill Education, 2013. <BB00375605>
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巻号
所蔵館
配置場所
請求記号
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状態
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予約
WEB書棚
0001
: [hbk.]
青総文政研
青総文政研
658.81||D9-1
001604080
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0001
巻号
: [hbk.]
所蔵館
青総文政研
配置場所
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001604080
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書誌詳細
標題および責任表示
The customer service solution : managing emotions, trust, and control to win your customer's business / Sriram Dasu and Richard B. Chase
出版・頒布事項
New York : McGraw-Hill Education , c2013
形態事項
xvi, 223 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等
: [hbk.]
ISBN
9780071809931
注記
Includes index
NCID
BB17873028
本文言語コード
英語
著者標目リンク
*Dasu, Sriram <>
著者標目リンク
Chase, Richard B. <AU60017400>
分類標目
LCC:HF5415.5
分類標目
DC23:658.8/12
件名標目等
Customer relations
件名標目等
Customer services
件名標目等
Service industries -- Management
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