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The customer service solution : managing emotions, trust, and control to win your customer's business

Sriram Dasu and Richard B. Chase ; : [hbk.]. -- McGraw-Hill Education, 2013. <BB00375605>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : [hbk.] 青総文政研 青総文政研 658.81||D9-1 001604080 0件
No. 0001
巻号 : [hbk.]
所蔵館 青総文政研
配置場所 青総文政研
請求記号 658.81||D9-1
資料ID 001604080
状態
コメント
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書誌詳細

標題および責任表示 The customer service solution : managing emotions, trust, and control to win your customer's business / Sriram Dasu and Richard B. Chase
出版・頒布事項 New York : McGraw-Hill Education , c2013
形態事項 xvi, 223 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : [hbk.]
ISBN 9780071809931
注記 Includes index
NCID BB17873028
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Dasu, Sriram <>
著者標目リンク Chase, Richard B. <AU60017400>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC23:658.8/12
件名標目等 Customer relations
件名標目等 Customer services
件名標目等 Service industries -- Management