青山学院大学図書館

The role of smart technologies in decision making : developing, supporting and training smart consumers

edited by Eleonora Pantano and Francesca Serravalle ; : hbk. -- Routledge, 2023. -- (Key issues in marketing management). <BB01268534>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : hbk 青山本館 青5F西B集密洋図一般 658.83||R10 002208440 0件
No. 0001
巻号 : hbk
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 658.83||R10
資料ID 002208440
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The role of smart technologies in decision making : developing, supporting and training smart consumers / edited by Eleonora Pantano and Francesca Serravalle
出版・頒布事項 Abingdon, Oxon : Routledge , 2023
形態事項 xiii, 205 p. : ill. ; 26 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9781032308821
書誌構造リンク Key issues in marketing management <BB01268532>//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BC17560846
本文言語コード 英語
著者標目リンク Pantano, Eleonora, 1982- <>
著者標目リンク Serravalle, Francesca <>
分類標目 DC23:658.8342
件名標目等 Consumer behavior -- Technological innovations
件名標目等 Marketing -- Technological innovations
件名標目等 Marketing -- Decision making