青山学院大学図書館

Artificial neural networks and structural equation modeling : marketing and consumer research applications

Alhamzah Alnoor, Khaw Khai Wah, Azizul Hassan, editors ; : [pbk.]. -- Springer Nature Singapore, 2022. <BB02016371>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : [pbk.] 青山本館 青5F西B集密洋図一般 658.83||A52-1 002401767 0件
No. 0001
巻号 : [pbk.]
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 658.83||A52-1
資料ID 002401767
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Artificial neural networks and structural equation modeling : marketing and consumer research applications / Alhamzah Alnoor, Khaw Khai Wah, Azizul Hassan, editors
出版・頒布事項 Singapore : Springer Nature Singapore , c2022
形態事項 ix, 341 p. : ill. (some col.) ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : [pbk.]
ISBN 9789811965111
注記 Includes bibliographical references
NCID BD08559581
本文言語コード 英語
著者標目リンク Alnoor, Alhamzah <>
著者標目リンク Wah, Khaw Khai <>
著者標目リンク Hassan, Azizul <AU60102973>
分類標目 DC23:658.83028563
件名標目等 Marketing research -- Data processing
件名標目等 Artificial intelligence -- Marketing applications