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Markets of one : creating customer-unique value through mass customization

edited with an introduction by James H. Gilmore and B. Joseph Pine II. -- Harvard Business School Pub., 2000. -- (The Harvard business review book series). <BB00594325>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青5F西B集密洋図一般 670.42||M1 000012688 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 670.42||M1
資料ID 000012688
状態
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Markets of one : creating customer-unique value through mass customization / edited with an introduction by James H. Gilmore and B. Joseph Pine II
出版・頒布事項 Boston, Mass. : Harvard Business School Pub. , c2000
形態事項 xxv, 210 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1578512387
書誌構造リンク The Harvard business review book series <BB00633259>//a
注記 Includes index
NCID BA46380898
本文言語コード 英語
著者標目リンク Gilmore, James H., 1959- <AU40083256>
著者標目リンク Pine, B. Joseph <AU40083254>
分類標目 マーケティング NDC9:675.3
分類標目 LCC:TS155.65
分類標目 DC21:670.42/7
件名標目等 Flexible manufacturing systems
件名標目等 Product management
件名標目等 Relationship marketing